Tio saker...

...ni kanske, förmodligen, hoppas (aa, ni fattar..) inte visste om mig:

• Jag älskar snö. Och så snabbt gick det att bli hatad av svenska folket..

• Mitt bästa citat är: "äh, det spelar ingen roll. I mitt nästa liv så ska jag ändå bara vara en groda.." Funkar vid varje tillfälle,

•Pesto kan jag äta till allt.

• Jag älskar att springa. Därav är idioten en storfavorit bland alla fysövningar. (Det är nu alla brukar sluta lyssna).

• Har blivit beskriven som flum på burk, Vilket stämmer bra.

•Jag kan finna allting så roligt att ord som "pappersark" kan få mig att garva i timmar.

•Jag har aldrig tyckt om Grease-filmerna. Vänta lite.. Jag ska bara bli hängd utav majoriteten av världen, strax tillbaka..

•Min godispåse skulle fallera utan godisnappar och ferrari-bilar.

•En utav sakerna jag ska göra innan jag dör är att åka kundvagn nedför en trappa. Kom ihåg-notis: Hjälm.

•Om jag bara fick äta en sak i resten av mitt liv så skulle det vara Apelsin.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0