Sova nästa, tack!

Halloj mina sköna! Och alla inte sköna, självklart.

Idag så var det fotboll direkt efter skolan. Sjukligt stressigt, vi slutar 16:00 och fotbollen börjar 17:00.. Hur var det tänkt egentligen, när ska man ha tid att äta? Så många frågor som helt blivit uteslutna. Dagens ungdomar kommer ju att svälta ihjäl.. Vilken tur att jag hade med min lilla fruktburk (Ni vet sånna man hade i 6:års) fylld med mackor. Vem vet vad som skulle ha skett annars? Men nog snack om matproblem, det är sådant ni får höra för mycket av här. Jag vet inte om jag hade varit extra snäll idag eller om vädergudarna hade underligt bra dag för att det var plus grader under träningen! Jag kunde faktiskt känna mina fötter hela träningen. Kishti Tomita Hallelujah Moment! Det var som om jag svävade på moln. Jag trodde aldrig träningen skulle komma du jag äntligen kunnat säga: Är det såhär mina tår känns...

Men nu förstår ni. Den här saken på andra sidan skärmen har ärenden att fixa. Just det. Jag ska plugga fysik. Livet vore bra mycket enklare utan NO, men svenska Skolverket tycker tidningen något helt annat. Tänker seriöst baka lite kakor till dom snarast så dom blir snälla och slutar upp med alla dessa fasoner.

Good Byes!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0