Snabb inlägg, snabbast i stan! ;)

Idag så har jag varit så hurtbullig att jag var ute och gick i 2 timmar med Ellen. Framsteg! Har knappt rört mig en meter under hela jullovet. Nu äntligen försvann dom där extra kilona jag kännat under julen. Skoja bara. Jag åt nutella under tiden.. Jag kan inte påstå att det var en överraskning. 
 
Btw. Är det någon som har gett sig på nya Geordie Shore? Jag försökte men gav upp när en kille skulle vaxa skinkorna i offentlig tv. Nej. Ge mig Jersey Shore tillbaka där dom hade censurer, tack! 
 
Old pic, men det var väll ändå så att ingen bryr sig? Och nu så tog jag rätt bild så att min vän inte börjar gråta. 
Bon voyage! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0