Skidåkning!

Hooola!
Dagen spenderades tillsammans med Sophie i Väsjöbacken. Skidor blev det ja. Tänkte att jag är lite mer skillad på skidor än snowboard, men ändå så vurpar jag. Det var ett gupp mitt i backen, som jag såg när jag nästan redan var på det. Och det är ju självklart att man åker över det när det finns en hel backe att åka på.. Det var ju bara att göra sig som en mjuk teletubbies och volta med. Det må jag säga, har man fått en viss fart på sina skidor så välter man inte bara åt sidan, man får snål skjuts resten av backen. Jag skadade mig inte iallafall, men jag fick märken på näsan. Hur gick detta till? Aja det blev hamburgare sen så man tänkte ju inte direkt mer på det. Kul var det hursomhelst, något som man borde göra om någon dag. Fast nu tror väll alla att jag skulle skämma ut dom med mina små missar av terrängen, så jag lär väll få åka dit själv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0