Min lördag!

Då finner man sig i en ishall idag igen då. Det måste nästan vara en familjetradition. Dom flesta ungdomarna brukar väll parta loss sådär på lördagarna. Sen när blev jag så gangster, men jag har faktiskt lyxat till det med en Loka i ishallens cafeteria och dunkar house musik i hörlurar. Det är så man partajar! Känn er underlägsna!

Lill kusinen fyllde år idag också. Hela två bast! Okej jag måste bara säga det här eftersom man hör det varje födelsedag fram tills man blivit 18, "Oj så tiden gått fort", eller är det bara jag som får höra det vartenda år? Aja, var iallafall där och baxade lite tårta. Vad hemskt det där lät. Tar små barns godsaker, snacka om att man blir hatad. Men han fick ju paket så vi kan ju kalla det ett litet byte ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0