Min kväll jao!

Hello!

Håller just nu på att föra över alla mina bilder osv från telefunken till datan. Med tanke på hur det går så borde jag inte kalla mig för IT-tekniker direkt. Om det inte fungerar snart så kommer jag att langa saken i väggen och sedan köra över den med dammsugaren. Tur att det inte är en gammal Nokia, då hade jag väll säkert pajat både väggen och dammsugaren utan skråma. Aja, ska kolla på Victoria Secret Fashion Show snart. Fråga mig inte varför, vill väll ha en sån där härlig självförtroende boost man får när man ser deras överflödigt stora kroppar. Ja, och så kommer jag att sitta där med 8 chipspåsar, 32 läsk och 92 godispåsar.. Men jag gillar mat så tänker inte få anorexi..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0