Lonely, I'm so lonely..

Tjena!
Då var man själv i skolan. Känner mig som ett förvirrat svart får i en hage av kossor. Det är inte så kul som det låter. Men vad gör man inte när man har utvecklingssamtal och alla andra slutar. Det är bara i med hörlurarna och 'forget the world'. För det ser ju inte alls mobbat ut. Aja. Hur som helst så ska jag försöka få mina päron att på något sätt köpa subway till mig efter denna tortyr. För jag tänker inte gå till matsalen själv och sitta i ett hörn och äta. Ful är jag men jag är fan inte så dum att jag inte fattar att man blir den utstirrade i hörnet..

Idag börjar fotbollen! Har längtat über mycket! Fast sen kom jag på att det är utomhus och ångrar mig snabbt.
Nu ska jag fortsätta min självgång i skolan. Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0