Jersey Shore och Plugg :)

Hellu!

Kollar på första säsongen av Jersey Shore just nu. Jag förstår inte hur man kan bli så obsessed av ett program som egentligen är ett riktigt skitprogram så att kossor är mer värt att kolla på. Men det är så fruktansvärt kul på något sätt. Ni bah: BESTÄM DIG NÅGON GÅNG!! Men det är så dubbelmoral så att man lätt skulle kunna slå huvudet i väggen i frustation. Hur som helst så är det de jag kollar på för tillfället.

Ska nog ta och plugga lite spanska snart. Man märker att skolan är igång nu när läxorna börjar välla fram. Det har gått två dagar och jag är så trött så att jag somnade på so-lektionen igår. Då är den stora frågan.. Hur ska man klara den här terminen? Äh, ge mig mat så lär jag nog klara mig ;)

Varför slutar det alltid med att mina skolböcker ser ut såhär? Koncentrationssvårigheter var det här ja!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0