Jag har problem med att välja glass.

Hemma igen efter ännu ett öppethus. Jag har verkligen ingen aning om vart jag ska börja. Det är precis som när jag ska välja glass.. Jag bestämmer mig minuten då vi ska vidare. Det lär väll sluta med att jag hamnar i Haparanda hos samerna. Den här veckan så har jag varit en vandrade mumie, borste från muggpappret. Det hör inte dit. Så trött! Men idag lyxar jag till det med tidig läggdags. Ojoj, får se upp så inte polisen hämtar mig för att jag är för busig.

Vet ni en sak! Middag idag så blev det potatisbullar! För att jag gillar runda saker.. :| skoja bara! Men får inte ni den där lyckan i magen när ni går till skolan och bah: DET ÄR POTATO-ROLLS! Nä, nä.. Bara jag. Men nu har vår skola bestämt sig för att inte servera sådant längre. Lovar att dom sitter i ett hörn och äter det själva. Snåljåpar.

Vi avslutar med ett hej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0