Ja, det ända jag gör är att kolla på tv.

Hallå, vad gör ni då denna sköna afton? 
Själv så kollar jag på Revenge, har aldrig sett det förut men jag har hört att det ska vara något värt att kolla på, så det har underhållit mig denna kväll! Det är typ det första programmet sedan Zack & Cody som erbjuder en smart blondin, kan ju framstå som trevligt och positivt för alla blonda så dom inte klipper av sig håret pga besvikelse av sina hjärnceller. Synd bara att Britney Spears inte hann se programmet.. 
 
 
 
Nu ska jag ta och kolla på Sveriges roligaste klipp, jag kan ju inte göra två saker samtidigt efter som jag är allmänt efterbliven, så byee på er!
 
 
 
Nu ska vi övertala Emilia om att skicka in denna till nästa säsongs sveriges roligaste klipp ;)
Jag bara älskar hur min goda vän tar sats i början. Jorå, i min vänskapskrets skyndar vi oss bara om man är påväg in i en buske eller träd och vi utlovar alltid skrik. Lovade hämnd när hon la upp ett fint bildspel på mig för några månader sen.. What goes around comes around, som dom brukar säga. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0