Gladiatorerna

Antar att en stor del av svenska folket har placerat sig framför sina tv-apparater nu och kollar gladiatorerna. Inte? Nehe, jag har det iallafall ;)
Ett skit program egentligen ur min syn. Halva programmet går ju åt till att 40 plusare gör entréer i lätt klädda kläder, ju tajtare dom är desto coolare verkar man, och sen hittar dom på egna smeknamn och är det på engelska så är man riktigt cool. Lite patetiskt. Och det här sitter vi hemma och kollar på i våra vardagsrum och kallar familjeprogram. Stackars barn som deras största idoler är män i tajta trikåer. Det är ju ungefär lika coolt som om jag skulle göra en entré med rökeffekter i tajta kläder och kalla mig 'Ida The Cheese Burger' och alla barn så skulle älska mig. Kanske ska testa det ;)

So looong!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0