Fluffigt gillar vi!

Hallojers!
Det är med sorg i hjärtat som jag måste meddela att gårdagens finfina inlägg inte ville laddas upp och bloggen förblev blogg-lös. Får hoppas att det vill fungera idag då. Annars så får blogg.se mycket gärna ta sig själv.

Idag då. Jo förstår ni, idag så har jag spenderat min tid hemma hos Ellen. Jag ruinerade ytterligare en familj på mat. Standard. Dom har nyligen blivit hundvakt. Super söta skapelser, som lär få trauman i resten av livet så mycket jag pratat med dom med Alvin Och Gänget röster.
För utom att man tagit på hundar så har vi checkat hockey mm.
Bra bra. Nu är jag så trött att jag lätt skulle kunna gå i idé. Så go'natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0