Egopics bidrar till ERROR i systemet.

Har fått höra på senare tider att folket skulle vilja ha fler egopics. Hmm tänkte jag. Hur ska det här fungera? Jag är den människan som hellre tar bilder på mat än mig själv, för att jag finner mat mer attraktivt än människor. Bilderna jag har på mig själv är dom ni sett på bloggen, och det må jag säga, det har varit stora ansträngningar. Det är ju så att alla får till sina egopics med huvudet på sne och plutmun. Själv så har jag några små egopics, men dom är så långt bort ifrån det som möjligt. Ta in en titt i min kamerarulle och förstå varför mina egopics stannar där. Varsågoda, det ser ut... 
 
...såhär:
 
 
såhär:
 
Såhär:
 
Eller såhär: 
 
Såhär: 
 
och ibland såhär: 
 
men oftast såhär: 
 
 
Fotogenik nog? Ska vi behålla nivån jag har på mina egopics eller? Jag kan göra mitt bästa att uppfylla era krav, men för tillfället så tror jag att mina foton precis slog ERROR i blogg.se systemet...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0