Dårhus nästa?

Då var man tillbaka i rutan igen. Ni bah: FUCK!! Men hur som helst..
 
Hej! 
Har precis kollat på revenge, beroende. Jag måste sluta kolla på serier. Så fort jag kollar på något nytt så kan jag inte sluta. Fortsätter det såhär så kommer jag sluta ensam på dårhus. Jag har hört att det är bättre mat på sånna ställen än i svenska skolor så man kanske borde checka in. lol, självklart så är det maten som drar mig till olika öden. Jomen jag har alltid drömt om att bli en tjock amerikan. 
Skämt åsido. 
 
Idag så har jag kollat på en Michael Jackson dokumentär, och för alla som inte visste. Så är jag att mycket troget Michael fan. OK. Sen tog jag vägarna förbi Ellens hus där Aline redan hade gjort sig hemmastad så det var bara jag kvar att äta upp deras hemma föråd av mat. Vi hade en massa skoj, tills dess att vi var tvungna att plugga. Snacka om partypooper. Alltid samma visa. 
 
Nu ska jag duscha, så jag blir fräsch och attraktiv.
Så alla människor, krokodiler, nekrofiler och pedofiler. Adioso!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0