Dagens äventyr, hela vägen till Filippinerna.

Tjo bros!

Blev inget inlägg går. Fy, nu blir det smisk. Men jag var som en sengångare och hade helt enkelt icke ork. Nog talat om gårdagen.
Idag så hade jag en provträning för friidrott. Ja.. Vad ska man säga? Det var lite annorlunda. Fast så säger jag ju bara för att jag inte vill säga att jag var sämst. Men det var verkligen så att dom snackade om allt sitt friidrottssnack,(som jag absolut inte förstod, det var ju mer som ett öde språk från en ö i Filippinerna än svenska) och själv stod jag där och grumlade, "Jag undrar vad det blir till middag?". Sen efter det så bara sprang dom, var fanns det då kvar att göra? Jag sprang bara efter. Om någon hade ropat: "Ida! Vad gör ni?". Så hade jag, utan att tänka, svarat: "FÖLJA JON!". Vi får helt enkelt se hur det blir med allt det där. Nu blir det duschning för min del. Luktar hästfarm.

Byers!

Nu är det nämligen så att jag har bildbrist. Igen. Så ni kan väll helt enkelt spana in denna enhörning under tiden jag fixar bilder:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0