Bara för att sovmorgon är överskattat...

Har insett att det ända jag gör om dagarna är att sova och äta. Seriöst, jag lägger knappt ner tid på att uträtta mina behov på toaletten för jag sover istället. Okej, mina problem handlar om att jag inte kan bajsa, låter bra. Men imorn så blir det ändrat på det. Jag ska sätta klockan på 9. Typ natt, det är ju som att begå brutalt självmord 0.0! Lär ju trycka på snooze knappen till ca 12. Det är så mitt liv ser ut. Andra är ute och utforskar världen, medansjag ligger i min säng och bah: "Min säng är mjuk!". Fascinerande faktiskt hur skön den är. 
 
Nu ska jag göra mig i ordning. Ska ju upp as tidigt! Så go'natt på er! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0