Aldrig ensam med spanska böckerna... :|

Idag så är det tidig träning. Så jag packade mina grejer imorse, laddade upp med mat och tänker "Ja! Väll förberedd och laddad idag för för en gångs skull." och drar vidare till skolan. Väll där får jag då reda på att mina vänner och lagkamrater inte åker direkt till träningen utan hem mellan.. Så nu är vi vid ett sådant tillfälle då jag är i ForeverAlone-bruk. Det är ju bara att leva sig in i skolböckerna man fått med sig. För det ser ju as-ballt ut. "Hej jag heter Ida och jag tycker att det är så kul att plugga att jag gör det överallt U hela Sverige jao!" ish. Detta kommer att resultera vansinne. Nu är det bara att hoppas att någon dyker upp att tala med, och om tio min så får jag säkert ett sms där det står: "hej Ida! Jag vill bara säga att träningen är inställd idag." Och då ska jag säga er. Då kommer jag att göra min egna Hulken film här inne, borden lär flyga ut ur alla fönstren.
Annars så flyter livet på bra :)

Tillbaka till los böckos nu och min mat.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3957406/images/2013/pic_510a8624ddf2b324895b1278.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0