The vekänd a la Ida..

Då har man inte skrivit ett inlägg på mer än 48h. Jag bara väntar på att en terrorsvärm ska anfalla mitt hem...
Nu ska jag gottgöra er med att berätta lite om vad som hänt under dagarna.

I fredags så blev det FF Partaj hos Ellen. Vi hade en sådan urspårad FF att vi gick till ICA och köpte snask och läskeblask, oj där ramlade ni allt av stolen va! Men det var super trevligt. Vi konverserade über mycket oxå, är det något tillfälle som vi är tysta egentligen..
Och så idag då. Idag så vaknade jag klockan 8:30 utav att Ellen står blickstilla vid mina fötter och stirrar på mig som ett rådjur. Människan letade efter sin telefjonk klockan 8:30. Vansinne! Sen senare träffade vi på Aline också. Vi checkade film, som jag eh kommer ihåg för att jag somnade.. Klassikern. Sen så på kvällen blev det McDonalds (Melodifestivalen) så att nu förstår det. Knappt att jag själv förstår... Då har man ju fått bevisat att det går runt isbjörnar på Sveriges gator, eller nästintill aliens. Venne om det var något av värde bland dom där låtarna.

Lite av dagarna här, bjuder på lite bilder så generös som jag är..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0