Satördäj!

Lördag idag ja! Heliga helg. Mina veckor börjar gå så segt nu för tiden, men mina helger försöker slå världsrekord i en springtävling... Vi kan beskriva det såhär:

Måååååååndaaaaag.
Tiiiiiiiiisssssdaaaaaaaaaaaag.
Onnnnnnsssssdaaaaaaaaaaaaaag.
Tooooooorrrrssssssssdaaaaaaaaaaag.
Fredag.Lördag.Söndag...

För att göra denna deprimerade feeling lite mer deprimerad så vill jag bara meddela att jag hade nationella prov igår. Svenska, uppsats, mat. Var ej klar sist! Framsteg. Se upp! Nu slår jag världsrekord i uppsatsskrivande, kalla mig MR. PennSprintler.

Igår så sov jag hos Ellen. Standard. Typ mitt andra hem. Okej det där lät inte bra.. "Hej jag heter Ida, jag har inget hem så jag lever hos mina vänner." Inget att skämta om. Men vi hade det trevligt, som vanligt. Ni bah: Vi vet, du brukar säga det...

Nu har precis ätit, sitter i soffan med filt och checkar McDonalds. Livet leker helt enkelt. Egentligen borde jag plugga men.. jag är bad. Nu får vi se till att Sean banan vinner allt detta för att vi vill fan inte ha Swedish House Wives som matar oss med bakelser och sedan våldtar oss alla... Tack!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0