Men vart tog leverpastejen vägen?

Uppe sådär klockan 11 på kvällen. Ungdomsanstalt för kriminalitet nästa? Fast nu kommer jag att paja allt mitt badass snack med att säga att jag pluggar. Snacka om glädje dödare. Man tar inte småbarns godis, då tar man fan inte ungdomars fritid heller. Bestämd ko hitåt ja! Nej men man blir ju lite förbannad. 4 inlämningsuppgifter denna vecka och då är det inte att skriva ett litet brev till mormor och morfar om sin helg i Karlstad inte. Det är ett typ 8 sidors arbete i fysik. Ska man skratta eller ska man gråta. Jag tror jag är så mycket på det senare att jag gått över till det första. Börjar bli psykiskt sjuk, fuck ungdomsanstalt. Psykiatrin har godare mat.

Tack för att ni lyssnade och en stor choklad medalj till er som läste det hela. Tack och hej, men vi hade tyvärr ingen leverpastej hemma..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0