Kungsbärjet.

Helt död nu, lär ser ut som Samara från The Ring. Men idag har jag faktiskt en anledning (applåder). Har ju varit på resa till Kungsberget under dagen med skola. Kändes mycket bra med en skiddag. Bara flyga ner för backarna och låta folket känna min fislukt när jag åker förbi dem i backen. Jag har även upptäckt något, förutom att leka super Mario genom att köra slalom mellan människor i 720 km/h. Det är detta med att hoppa på gupp. Inte nog med att göra sig illa, nu ska jag ge mig ut på att skapa ett eget flygplan när jag åker skidor, här har vi mig, transformern. Lär dö snarast om jag fortsätter med dessa aktiviteter. Men jag ramlade bara en gång idag och det var mer ett "Hej! Här kommer jag i lågfart. Oj, ett litet stup. Oj, jag välter". Inte mitt fel att dom satt ett stup där.

Har haft det mycket bra hursomhelst. Nu ska jag lägga mig i min säng och själv dö.

Tack och adjö...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0