Jag hittade leverpastejen!

Då väntar man på sin bror att bli färdig på toaletten vid 11 tiden då. Vart är världen påväg när man måste vänta på unga karlar att bli klara på muggen. Jag som trodde att det var kvinno-göra. Det där satte nog sprätt i feministpartiens system. Något att checka av från sin bucketlist. Sådär ja, check.

Idag har jag varit hos Vendela med mitt pass där något skedde med mitt pass som jag inte vet vad eller varför. Ska ju till Londres nu på fredag med lite härligt folks, och jag har inte flugit på 12 år, så detta lär bli intressant. Ska försöka att inte hoppa från flygplansvingen, ska försöka. Sen så har jag försökt plugga lite idag också. "Hahahaha" tänker ni säkert. Men vet ni en sak? Jag håller med, "hahaha". Jag lyckades inte skriva ner något, som vanligt. Ett tappert försök var det iallafall.

Nu ska jag gå och mordhota min lillebroder här.
Godnatt på er!

Finner mig själv som en överkörd snigel todäj, så vad säger vi om en söt panda istället?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0