Jaaa, vad ska man säga..?

Hola, (hej på spanska)..

Imorn så blir det avresa till kungsberget med le skola. Det är ju några timmars bussresa och för en hyperaktiv kanin som jag så blir det lite knivigt faktiskt. Därför så tänkte jag ha med mig godis.. Det är självklart inget som behövs införskaffas. Skulle man vända mitt rum upp och ner och skaka det, så skulle det lätt vara ett ton godis som trillar ut. Mina föräldrar vill skaffa psykiatrisk hjälp när dom ser sånt här för socker beroende. Själv så anser jag det som ett bevis att jag inte äter så mycket godis som dom påstår. Varför är det inte uppätet isånnafall?

Denna bild lär dom inte få se hur som helst. Mamma lär svimma av och slå huvudet i sten, och pappa lär springa in i en glasvägg... Varsågoda och checka vad man hittar i min ungkarlslya..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0