Ja, internet kan kasta sig själv utöver ett stup och var god och stanna där...

Hoolaas!

Nationella prov idag i svenska, läsförståelse. Varför inte bara skjuta mig i huvudet istället för den eviga tortyren man blivit utsatt för. Men det gick väll helt ok. Men det blev lite halvt pinsamt. Jag sätt där, med min mat, allmänt borta och inne i provet. Jag kände att jag hade flyt och det gick bra helt enkelt när jag hör hur människor runt omkring mig börjar viska till varandra. Jag kollade då upp lite förvirrad och.. Det var bara jag kvar... Där sitter folk och väntar på mig medans jag äter. Gulligt...

Närmare inpå aftonen så blev det ledarmöte för konfirmationen. Svor i kyrkan, igen. Om vi börjar se det som en tradition så kanske det blir mer acceptabelt.
Vi kan låtsas åtminstone..

Ser ut som en nerdrogad toalettstol för er information och för en säkerhetsrisk lägger jag ej upp bilder på mig själv i hopp om att ingen ska få leva upp till synskador.

Mitt internet har bestämt sig för att ta en tidig pension, så detta inlägg är säkert från gårdagen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0