El Londero, eller London för er som talar svenska.

Hola!

Fuck! Fel.. Hello menar jag!

Är i Londres nu ja! Äntligen, har väntat längre än Edward väntat på Bella fan. Bara det är väll en hundrafemtio år kanske. Aja. Chillar på hotel rummet nu med mina biatches, har precis ätit nandos, så livet är bra. Vi har precis fått nya granar, vi kallar dom terroristerna. Men det är lugnt! Vi kommer att lyckas köra iväg dom inom 24 h säkert, om inte vi flyr för att Vendelas tvål luktar kamelröv och kamelstall...

Resan gick mycket bra, jag fick inte panik, jag satt där lugnare än en marijuanaplanta.

Nu ska vi ta en lur. Lång dag imorn med tidig uppstigning klockan 8:30. Vad är det för något egentligen? Typ slavarbete med mänsklig tortyr?

Godnatters på er ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0