The typical fredag :)

Hej! Bara så att ni vet så är det fredag idag Jippie! Och om du bor under en svensk tak så betyder det,  fre-hemmakollapåfamiljeprogram-dag. Trofast Svenne, som jag är född till, så har jag bunkrat upp mig framför teven för att kolla på let's dance. För att sätta en liten guldkant sådär rebelliskt så har jag fixat smoothie också. It's Friday, Friday, gotta be rebel on Friday. Ibland så ja. Fast alla happy moments måste få ett slut. Ni vet den där känslan när man satt sig ner och man tänker "Nu flyttar jag mig inte en centimeter"? Den känslan hade jag lyckats åstadkomma med min smoothie i hand. Men precis när jag ska ta mitt första smakprov av min perfekt lena mango smoothie med en finfin accent av citron, så bah: KABAM KLITCH, rakt innanför tröjan med det. But this bitch brought someThe hushållshållspapper to the room, SAVIER. Så lite småmysigt har jag det ändå, i min ensamhet, själv, ensam, sa jag att jag var själv? Men ibland så orkar man inte ha kontakt med omgivningen. Woow, sen så undrar man varför man är själv efter att ha fält en sådan kommentar. Jag måste verkligen jobba på sånt. 
 
Ännu en vecka har passerat som jag har lyckats smita undan musikuppspelningen. Det känns som om jag lever mitt liv som FBI agent under mission impossible. "Dom kallar mig Ida... Ida-a". Kommer snart på bio. 
 
Idag fyllde min livskamrat och väninna Ellen år. Man får gratulera så hjärtligt på 85 års dagen. Ha en fortsatt trevlig kväll på pensionatet Ellen, så hörs vi via våra telegram från 1950 sen. Kom ihåg att slå en '0', annars så kommer du till Indien som senast. 
 
Nu blir det tillbaka till TV-rutan igen. Man kan ju inte missa vem som åker ut, då hänger man ju inte med i samhället under hela lördagen. Det skulle ju vara för hemskt. 
Ha en bra fredag! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0