*Rubrik*

Sista dan på lovet är nu över. Jag har bara ett fult ord att säga. Det börjar med F. Det känns sådär asså, jag vill bara skrika och hungerstrejka. Okej, för brutalt.. Bara strejka. Men snart så, då är det sommar, och sommar är bra, för att det är bra. Word. Men vet ni hur duktig jag har varit under denna vecka? Jag har gjort 4 inlämnings-uppgifter. Ja ni hörde rätt, 4 st har jag lyckats göra. Jag är värd en klapp på axeln och att någon säger att jag varit en duktig hund, nej jag menar flicka.. Nu borde jag vara en bodybuilder så mycket som jag jobbat (Bögigaste jag någonsin sagt och jag borde egentligen ha tagit bort men nu gör jag inte det och det var det jag ville ha sagt och btw jag har ingen emot bögar jag tycker att bögar är jätte trevliga och nu kanske bara kanske ska jag fortsätta) men jag har inget mer att säga.

Bon Voyage!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0