Och därför, just därför, anser jag att man ska ha strumpor på sig..

Holaas!

Har typ precis kommit hem efter en fin fin filmkväll med lite konfa-vänner. Jag vet vad ni tänker, och ja! Även denna pryl har vänner. Vi såg nån komedi film som jag redan glömt namnet på (brukar vara så). Den var bra hursomhelst, och med Sophies JellyBeans.. Aa vad ska man säga.. Jag såg livet passera framför mina ögon. Och nu är jag skyldig Sophie nya så mycket som jag åt. Det är fascinerande hur mycket en människa kan få i sig.. 0.0

Idag har det redan blivit lördag. Hur snabbt kan tiden gå egentligen? Snart så är jag 50 och sitter där och avnjuter min kaffe. Jag hatar kaffe. Förstår ni ångesten? Skoja bara, men ni fattar konceptet. Näe, jag vill bara gömma mig under täcket och gå i ide till sommarlovet.

Väck mig den 15 juni.
SOLONG!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0