När partypooper inte var nog...

Chill skoldag idag. Hade först två och en halv lektioner som alla tre bestod utav att sitta med sin smartphone och göra det man gör bäst, surfa på internet, favorit ämnet vare ja. Sen var det volleyboll resten av dagen. Eller man kan iof säga liten bit in på eftermiddagen. Våra resultat presterade till tidig hemgång, så bra var vi. Men vem klagar? Hemma en timme tidigare är som en semester på Bahamas, så jag mår bra. Jag tog mig en lur när jag kom hem och sov fram till middagen. Man får ju inte missa dagens höjdpunkt, duh!

Vet ni vad jag precis insåg. Jag har skrivit detta inlägg i rubriksrutan.. Snacka om att om en utbildad doktor skulle läsa detta så skulle jag redan ligga inne på psyket, men vem klagar? Jag brukar ju ha rubriks brist så det hade ju varit alldeles lägligt. Fast jag blev min egen partypooper denna dag.
-Fy Ida!
-Förlåt Ida..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0