Ledarläger

Pannkakspartaj vad trevligt att vara tillbaka! Blogg.se verkar nu äntligen vaknat upp ur sina bisarra baksmälla och har hittills fungerat bättre än en nykterist. Vi får hoppas att terapin och rehabiliteringen fortsätter att göra sitt så kanske detta inte händer igen. #StayStrongBlogg.se <3

Nejmen, vart ska man börja? Förra veckan bestod väll utav livets stora mainstream, da plugg you know, dehär med att leva farligt kanske verkar ha tagit sig en tequilla för mycket det också. Annars så var det ledarläger på Karlberg i helgen! SING HALLELUJAH! Det var som vanligt super! Gått runt där med super härligt folks, varit allmänt skum, inte för att det brukar vara något problem.. Och ja.. Vad ska man säga mer? Det var bra. Ja. Dock så kan antal timmar sömn tagit sig en liten genväg genom blåbärsriset, men sådant får man räkna med. Just nu lär jag skrämma iväg alla zombies från walking dead, vet inte om jag ska vara stolt eller rädd för det, men det lär jag väll märka framöver. Kanske ni får se bågra fotografier chabladadash!

Skoja bara.. Senare menar jag.

Torr humor.

Men min kära mor gillar mig ändå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0