I'm back!!

OMG, vänner, det var inte igår! Nä, för det var i onsdags senast. Vad har hänt under dessa dagar egentligen? Under påskhelgen så har jag spenderat min tid på Ellens land, där vi gjort massor av skoj ända fram till gårdagen. Utöver att vi ätit, standard, så bestämde vi oss för att hålla oss för att bli sociala. Ja ni vet vad det innebär, telefunks bort! Jag vet, låter chockerande va, jag anser att jag och Ellen kände att det skulle vara som att bestiga Mount Everest, något som vi inte gör och inte kan. Men vet ni vad? En social inkompetent person som jag klarade av det. SING HALLELUJAH! Lite på så vis.

Idag så har jag gått runt i pyjamasbyxor hela dan. Stunder då Ida mår bäst, score! Men finns det inget härligare än pyjamasbyxor? Svar nej. Jag skulle kunna dissa tröjan och leva ett liv topless #barnförbjudet.

Nejmen nu måste även denna partyprisse sova, go'natt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0