Glasögon gör dig smartare, är nu en konstaterad myt.

Ojoj. Nu är klockan över tolv och jag borde ha gått och lagt mig för längesen. Men nejdå. Plugget höll mig vaken även denna kväll, fast den här gången låter jag det inte ta mitt bloggande ifrån mig, MOHAHAHAH! Okej, ni får ursäkta mina brutalt skumma utspelanden och gester. Efter en kväll fylld med plugg och ja plugg, så blir man lite bortom flytet. Men det är lugnt, jag är van och rutinerad, och det smittar ej så jag tror att det är lugnt.

Jag har strosat runt i min mors 80-tals brillor under dagen i hopp om att se smartare ut och införskaffning av fler hjärnceller. Funkar inte. Dessa fossila medel. Ge mig en kaka och ni får se bättre krafter...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0