Det komplicerat...

Heeey mannen!

Sitter i rummet nu och pluggar och övar för ett uppspel på musiken. Vill ni vet hur det går? Ja på ren svenska, åt helvete. Jag vill tacka denna Gud för att du skapat glass, men jag tänker köra upp detta piano i röven på dig för att ha skapat detta "att kompa sig själv", Jag vill ha en egen måne låter som en gris blivit körd i torktumlaren med en biltuta i stjärten. Näe.. Till och med det låter bättre. Huston, we got a problem.
Sen, Van Gogh, det är en vacker tavla men när jag ska beskriva din blomrabatt så önskar jag att du hade stirrat in i den där gråa vägen och sagt "Vilka karriäristiska drag, denna gestaltning kommer att göra en vacker målning!" U know oss emellan, du hade ändå tjänat miljoner på den med. Varför göra allting så komplicerat det är överskattat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0