BlubBlub.

Gårdagens inlägg rubbades av substanser från en sleepover med Ellen, men nu är jag tillbaka i stabilt läge igen..

Igår så sov Ellen över här. Det var fin middag, min trofaste far hade lagat något kött som tog 9 timmar att framkalla, och det var en hejdans habarang om det där köttet och gissa vad man skulle göra med det? Ha det i tortillabröd. 9 timmar för att sedan ha det som en taco. Tack och adjö till hjärnceller under detta tak. Men gott var det.

Denna dag var tidig uppgång. Ellen hade en såndär klipptid vid 10:30. Det är egentligen emot min kultur att röra sig uppe vid 9 tiden, men vad gör man inte. Sen så var det lagfotografering med fotbollen. Det är något helt underbart. Stå upp och se söt ut, det har aldrig varit min starka sida. Det ser mer ut som ett misslyckat försök till en framkallning av nysning. Vill ej se resultatet, hela den begravda släkten kommer att vrida sig i graven, fast jag kan ju alltid hyra ut fotot till andra för hjälp till bättre självkänsla hos andra. Win-Win situation!

Jag tog mig genom fotograferingen genom att injicera min kropp med starka medel. Fungerar varje gång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0