Livet är tappat :O

Tjenare mannen, kvinna och hen. Idag blir det en tråkig dagen historia. Som alla inlägg, men vi säger att det bara är idag det blir tråkigt ;)
 
Idag så vaknade jag upp. (nehe, gjorde hon...) men aa, det gjorde jag. Sedan bar det av med shooping. En ny väska blev det. Det händer aldrig att köper en ny väska, och detsamma med skor. Bara så ni vet det lixom. Men jag behövde en medelstor väska, inte en skol väska som det ska få plats böcker i, en medelstor som det ska få plats typ ett stort köttbulle packet i, så jag äntligen kan ta med mig köttbullar överallt utan att det verkar misstänkt samt, typ. Så det blev perfekt. Supernöjd!! Sen har det inte hänt så mycket, plugg bara. Det är inte direkt något farligt liv jag lever med fest mm. Näe, för jag sitter ju hemma och pluggar på lovet/helg ja! 
Ida vad hände med livet?
Jag tror att jag tappade det på vägen tror jag, Inte säker... 
 
Har gått en dag av höstlovet men saknar redan dessa människor sååååååhäääääääääär mycket! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0