Hipster var ordet.

Sitter här i min ensamhet och försöker göra min blogg design lika flashig och hipster som alla andras. Lyckas? svar: nix, så det kan komma ändringar lite här och där så ni inte tror att jag är bakis och yrar omkring bland stilmallarna.
 
Och ni bah. K bry.
 
Men annars då? Ellen var precis här och hämtade sina saker från gårdagens sleep over. Var själv hemma och det skulle kännas bättre att inte dö själv om det skulle komma någon läskig typ och dyka upp där i mörkret, så hon kom hit igårkväll och vi hade ett riktigt mys party med godis och svenska hollywood fruar :) fast sov bara fem timmar dock, så jag tog en powernap när jag kom hem idag, så mitt pluggande till vårt so på fredag går trööögt framåt. Måste ta tag i det nu, men på riktigt.. jag vill inte läsa om våra politiker. Jag bryr mig inte om Moderaterna med Fredrik Reinfeldt som har lika dant huvud som en kiwi... Lika bra attfå det övertökat nu.
 
bye! 
 
Sa ju de.. Kiwi... 
 
 
 
 


Kommentarer
Lil' Linus

Kiwi Freddan. Tycker din blogg är fin och bra och rolig och... hihih

2012-10-25 @ 20:09:06
URL: http://jarro.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0