Forever alone, mina nya hobby?

Matte lektion nu. Suger, och det gör inte saken bättre att jag måste sitta här som en inbetweener, forever alone i hörnet för att min goda vän Joanna är i Kenya och solar och badar och klappar åsnor på safari. Men har redan varit forever alone hela morgonen, ingen annan var uppe när jag vaknade, tog sedan bussen själv, och fick sitta i skolan själv i 25 min. Det är bara att inse.. Att vara forever alone har blivit en hobby :3

Fast jag behöver inte åka till Kenya. Jag har mitt egna safari här. Min 50 plussare till matte lärare saknar nog Joanna lite för mycket..



Kommentarer
Lil' Linus

HAHAHHAA älskar er mattelärare xDDD

2012-10-25 @ 20:07:47
URL: http://jarro.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0