Dagen, något jag rekommenderar starkt

Hallå i lingonskogen! Har nu rivstartat mitt höst lov genom att, håll i er nu det kan bli tufft.. Genom att plugga! DingDingDing, Yay vi har en vinnare. Jag förstår verkligen inte. Skolan tar upp hela ens vardag, fritid, helg och lov. Snart kommer dom säkert låsa in oss alla i skolans källare också, typ det enda som fattas. Eller?

När man talar om skolan. Idag så blev det en hel del skratt i skolan, kanon kul hade vi faktiskt! Igår på rasten så hade vi gått till Ica och shoppat kakor som vi doppat i nutella. Super gott, något jag rekommenderar starkt. Fem av fem toasts från finsmakaren jag är. Men för att hålla mig till ämnet. Det blev i alla fall nutella över igår, som vi smugglade in i matsalen, värsta mission impossible. Sen så satt vi där inne och käkade nutella på macka. We got a badass over here ;) men något jag rekommenderar starkt. Sen så blev det nutella över? Vi smetar såklart ut det på tjejtoan så att det ser ut som om det skett en diarré explosion där inne. Det är något jag rekommenderar starkt, men kom ihåg! Stanna utanför för att se alla reaktioner bland människorna i skolan, det är trots allt det bästa av allt 👍 Men allt det roliga tar självklart slut när man ska ha teknik.. Värsta partypajaren.. Men vi fick tillgång till ett datarum, stort plus. Speciellt nu när dom har fått nya skrivare till alla rum med kopiator inbyggt! Det är en självklarhet att man måste testa alla nya saker som man egentligen inte får röra, det är som ett lyckorus med en nostalgi boost. Något jag också rekommenderar starkt. Men vad gör man nu med en ny kopiator? Jodå, testar om den kan kopiera ens kroppsdelar. Mitt huvud kom med på ett hörn, ett masterpiece blev det. ( det är därför det står ERROR blinkande på skärmen. Skoja bara. Det var faktiskt första gången som något inte gick sönder när vi gick lös.

Och nu bär det av med X factor, kan inte bara missa min baby, Orup. Skoja lite bara. Eller? O.o







Kommentarer
LinusBoy

AHAHAHAHAHAHAJAHAHAHAHAHAHAHA XD XD DAMP! Jag får damp! xD skitkul.

2012-11-04 @ 17:19:18
URL: http://jarro.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0