Vad lär ni er skolan?

Hej du människa!

Jag vet inte vad jag råkar ut för, men bloggningen blir aldrig som planerat. Måste skjuta upp mitt inlägg om helgen tills imorn eller onsdag maybe.. Här sitter jag och deppar medans människor i Afrika inte ens får mat. Hjärtlös och patetisk var det här ja!
Men för övrigt så har jag pluggat och sovit denna dag, what a big surprise! Men hemjobb ifrån skolan, jag menar kom igen!! Som om dom 7 timmarna i skolan inte gör någon nytta? Då kan vi ju lika gärna skippa skolan överhuvudtaget. Det blir mitt nästa livsmål. Avskaffa skolan..

Men lite tips får man utav sin skolgång trots allt. Fick idag lära mig att man inte ska bada med en dator. Vem vet, nästa gång kanske man får tips att inte mata djuren på zoo när det står skyltat "mata inte djuren". Tack för mig ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0