Vad händer med världen?

Går fortfarande inte att få upp några bilder, konstigt. Men inte kvällens konstigaste enligt mig. Min familj tar hem det priset.

Vad ska man göra när man går ut ur sitt rum och går förbi vardagsrummet och hela ens familj har fastnat framför tv och kollar på twilight ( new moon, men typ ingen skillnad ). Ska man skratta eller ska man gråta när ens brorsa på 13 år säger något i stil med "Twilight är fan bra!" Och är seriös!!
Jag är ingen hater till twilight, har sett filmerna, dom helt ok. Men när ens mamma säger "Är det inte den här filmen du tycker är så bra?" Och jag själv försöker hålla minen och svarar lugnt "Nej mamma. Det är hungerspelen." När jag egentligen tänker något i stil med.. Kgfakajjakföä!!

Vad händer med världen?!
Ha ett bra liv :)



Kommentarer
Benliben :D

Haha Adde har också börjat kolla på det och tycker att det är bra! XP<33

Svar: Nej så skön x)
Absolutidas

2012-11-11 @ 10:52:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0