Tillbaks!

Hej igen, nu trodde ni att ni skulle bli av med mig men näe då. Även om det bara var typ 1 dag men aja...

Fotbollscup har det varit. Men resultatet kan vi ta senare. Eller inte alls. Men kul hade vi i alla fall och det är ju det som räknas, värsta tant kommentaren istället för att säga att det gick åt helvete, men men. Men det är ju alltid kul att spela fotboll, speciellt i vårt lag. Så otroligt sköna människor, jag lovar att vi skrämt vartenda lag i cupen. Haha, vi skrämde bort våran lagvärd Erik helt säkert. Han kom inte andra dan, vi skrämde livet ur honom. Oopsi... Vi terroriserade alla vi kom nära. Vi borde ju skrämma bort våra motståndare, nya tekniken. Om vi klarar av en kan vi ju skrämma flera lag ;)

Efter två fartfyllda dagar så är mina ben så döda att det ser ut som om jag har skavsår mellan skinkorna när jag går, och är så trött att jag inte ens skulle reagera om jag hörde glassbilen..

Vårt lag i somras! Den gick ni på va?



Kommentarer
LinusBoy

Yay! <3
Älskar din blogg förresten! Designen rockar alla rockringar och din humor slår löständerna ur farmor! :D

2012-11-04 @ 17:24:15
URL: http://jarro.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0