Musikalkarriär?

Tänkte dra igång med att säga att det verkar som om det fungerar att ladda upp några bilder nu. Tjihoo! Applåder till Ida :D

Har varit hemma ett tag nu efter fotboll och konfa återträff. Fotbollen gick bra, och återträffen med. Men jag gick på ett musikal läger ( Sophie sa bara att det skulle vara tårta och nämnde inget om någon musikal, så med andra ord kom jag för tårtan och resten kom som en chock lite senare, men det var det bästa lägret ändå :D ) men vi hade gjort en musikal som blev inspelad, och idag skulle vi se den. Vi kan dra några slutsatser efter det.

1. Jag ska aldrig mer dansa i mitt liv.
2. Min musikal karriär är nog blåst.
3. Jag kanske borde ha hållet mig till tårtan...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0