Matte.. Själv!!

Då var man själv på matten idag igen, finns inget värre. Det är som om jorden ska gå under en månad för tidigt, typ! Jag kommer säkert att bli våldtagen av vår matte lärare, hon skrämmer mig brutalt! Det har gått 5 min och hon har redan dragit skrämmande kommentarer..

Mattelärare: "Du missade något igår blah blah blah, vill prata med dig sen. Ska misshandla dig lite bara... "

Nu ska jag fly ur klassrummet, även fast hon inte sa det till mig. Det kommer att bli värsta mission impossible, men jag måste ge henne ett plus!
Idag har hon byxor och tröja, istället för tajt klänning och genomskinliga strumpbyxor!

Tack och adjö, och ha ett bra liv om jag inte överlever..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0