Ida kritiserar instagram bitches

 Okej, jag känner att stunden är inne för ett Ida kritiserar inlägg!
Dagens vinnare...
INSTAGRAM BITCHES!
 
 
Okej, jag tror dom flesta har varit inne på sin instagram och scrollat längs med sin timeline och varje gång dyker det upp samma sak. Alla dessa bilder på unga tjejer med huvudet på sne, håret  på ena sidan, plutmun.. DO NOT FORGET THE PLUTMUN, handen inkört i håret som om dom fastnat i ett bäverhål, och andra handen på röven som är också lite utåt flyttat tillsammans med deras övre region, deras hendrix, som pekar så högt mot norr som möjligt... Varenda gång! Är det sånna bilder man ska gilla? Jag menar jag tänker ju inte gila bild som jag såg på bilden ovanför när jag scrollade och bilden innan de, jag må va patetisk men där går gränsen. Förlåt, men bara för att man har handen på ett onaturligt ställe så ser man inte ut som en model. 
 
Inte nog med det. Vad är det med dagens samhälle och djupa engelska citat om kärlek? Jag förstår inte... Hur många gånger ser man inte sånna citat? Jo, hela tiden
Jag vet inte hur många gånger jag sett denna på instagram: When nothing goes right, try to go left! 
Tjo Einstein, ånej! mitt liv e ett helvete! Jag är så deprimerad när jag står och kollar in i min vita vägg. Men vänta om jag kollar till vänster så försvinner det säkert! ånej, deprimerad igen. hittade bara en vit vägg...
Jo men det citatet tar vi till alla självmordsbenägda, är livet ett helvete, gå till vänster! PATETISKT!
 
Sist så vill jag bara påpeka.. Jag förstår att ni har eran bästis, men vad har jag för nytta utav att se en konversation som ser ut så här:
*Bild*
Bildägaren: Bästa dan med bästaste älskligen! Jag älskar dej bby! Du och jag för evigt! PUSS! <33<3333
Taggade personen: Tack älskling! Love u 2 bby! Du och jag förevigt gmn!! <33333
Jomen jättekul ni måste haft det, jag känner verkligen glädjen stårla som ett barn på julafton när jag ser eran bild på två chailatte och två kakor. Bästa dagen med kaka 1 och kaka 2 är det ända som jag skulle tycka var passande till bilden, eller ett möjligtvis R.I.P kaka 1 och kaka 2, må er leva i frid i som avföring... 
 
Heta tips i fortsättning till alla instagram bitches:
 
1. Eran pluttmun får er inte att se ut som Tyra Banks, även om ni hoppats på det.
2. Dissa quoten så kanske ni kan få en äkta vän som era quote handlar om.
3. Vi förstår att ni älskar bästisen, men skriv det inte på instagram, ingen bryr sig! skriv en bok om det ist.
4. Det heter INSTAGRAM inte insta! Snälla!
 
Vet att alla har sin inre instagram bitch, SO DO I, men man kan ju tagga ner lite va?
 
Ps. Följ mig om ni känner er uppmanade, ida_lexenberg :D 
Ha ett bra liv! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0