Helgen!

Japp, återuppstod från de döda.. Så nu ska jag dra ett inlägg.

Sov hos Moa igår, efter att ha varit hos Emma och ätit pizza, sushi och godis + kladdkaka, mycket gott typ mitt liv! Sen kollade vi på nån film med Britney Spears. Ingen film jag rekommenderar, den var skummare än jag..

Ni bah: den måste ha varit sjukt skum isf...

Efter det så tog jag, Emilia, Vendela och Joanna vägen förbi tippen, vi ville uppmana tanten i oss och kolla på utsikten, mycket vacker! Efter det så blev det vägarna förbi donken, Sundae blev det där! Det var oxå rätt gott. Men sen så spårade kvällen en del och det var bara jag och Sofia som sov hos Moa..

Denna dag har jag sovit och haft fotboll!

Goder Natter :)

Observera! Bild problem igen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0