Har ingen rubrik på lager :/

Tjenare mannen!

Skola idag, trött, hungrig och allmänt tröttsamt var det. Som vanligt då. Men ja. Efter det var det plugg, dansilidans och fotboll. Tips! Fotboll i iskallt regn/snö bör spelas med typ astronaut dräkter annars, ISKALLT!

Igår så var det simprov i skolan! Sjuk och missade det, hehe, yes! Men ska göra det om nån vecka eller två.. Noo!
Men jag drog iaf till Ikea fram mot eftermiddagen med mamma när jag mådde lite bättre ;) super bra. Och eftersom jag är gosedjurs narkoman så köpte jag världens coolaste gosedjur i form av en jordgubbe :D OJ, intresse smurfarna hoppar nu..

Blir lite pluggish nu, sen nattish. Så go'natt på er :) skickar lite fika bilder från igår, bara för att jag älskar mat ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0