Gårdagen!

Tjena kompisar!

Sov hos Aline igår efter att ha varit på bio och hängt runt lite. Super kul! Vi hade inte sätts på hur länge som helst, och det är ju inte bra för alla vet att jag inte har så många vänner så att dom jag har måste jag vara med varje dag för att verka cool..

Twilight blev det iaf med massvis av godis ( ett måste för att ens kunna sitta still i två timmar ). Filmen var helt ok, jag är inget twilight fan direkt men jag tyckte att den var bra för att bara twilight. Bara så ni vet. Men jag måste bara erkänna en liten sak.. Jag är helt livrädd för Aro, påriktigt, inget skämt! Han skrämmer livet ut mig och jag kunde knappt somna igår. Jag tror att han ska våldta mig för att han beter sig som en pedofil. Skit läskig hur som helst. Och innan ni frågar så.. Team Jacob indeed!!

Skoja bara. Inget team här inte. Tycker bara det låter fånigt. ( och nu kommer jag att bli mördad av hur många Twihards? ).

Hade det sedan jätte kul med Aline efteråt, pizza och random foton mm! Det är så det ska va.
Ps. Foton går icke att ladda upp.. Surprise? Ehum, Nää! Men jag kan intyga att dom är så fruktansvärt fula så att man inte kan förstå hur ful man kan va... Laddar upp dom nån gång när det fungerar! Go'natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0