Tillfriskningförsök ;)

Halloj!
Har tillfrisknat litegrann så idag så kan jag röra mig runt i huset iallafall. Är ensam hemma så jag har nu flyttat ut till vardagsrummet, framstegen ökar kraftigt! Hoppas på att bli ännu lite friskare genom att ha ett maraton med de 3 första Pirates Of The Caribbean filmerna. Man glömmer iallafall bort att man är sjuk när man sitter och kollar på Johnny Depp hur som helst, alltid något. Måste väll erkänna att man har en liten kändis crush på människan (Vem har inte)..

Nu ska jag fortsätta med mitt film tittande och begrava mig i filtar och mjukisbyxor. Katten håller mig sällskap också. Ett stort bevis på att jag kommer att sluta som en gammal änka, sittandes i min etta på södermalm, gråtandes framför Johnny Depp filmer och vänta på att han ska komma och hämta mig med mina 85 katter som alla kommer att hetta Mr. Morris eller Herr Katthår. Dags att ändra vana medan man fortfarande är ung och kan styra hur man ska bli...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0