Sovmorgon idag jao!

Började skolan 10:50 idag! Sen när händer det lixom? I vanliga fall så brukar dom typ låsa in oss i skolan, men nu så har som klippt navelsträngen helt eller? :o Men det var så att vi hade idrott i badhuset idag så vi fick sovmorgon på första lektionen. Men jag är så sjukt hes efter dansshowerna i helgen, kan beskriva min röst som en nerdrogad Darth Vader. Eller en Darth Vader i målbrottet skulle också funka. Aja ni förstår, och därför blev det inget badhus för mig idag ;)
Kändes så otroligt härligt att ha sovmorgon idag ja. Bra mycket härligare än att simma runt i en nerkissad plast balja lixom.

Förra veckan så skulle vi fylla i orden som fattades från en dansk låt. Jag fattade inget när vi lyssnade på låten så jag valde att rita istället. Mycket nöjd med resultatet. Leonardo DaVinci var vaksam!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0