Sjuk.. :(

Sjuk jao, inte roligt. Vet inte riktigt vad jag är för sjuk, typ död med psykiskt störd huvudvärk. Orkar inte göra något. Var och shoppade lite med Sophie imorse och efter det så dog jag i min säng. Det längsta jag gått sen dess är till toaletten mittemot mitt rum. Haha, det kändes som den längsta resan jag gjort på riktigt länge. Rent under att jag ens gör ett blogg inlägg. Tur att man har tv på sitt rum och att MTV visar alla Jersey Shore säsonger. Skit program egentligen men det är så komiskt att kolla på och man fastnar framför tvn helt enkelt. Ska försöka äta lite nu, om inte det går då måste jag vara rå sjuk..

Nu kommer mamma in här med vätskeersättning. Värdens vidrigaste sak att dricka, önska mig lycka till. Jag kommer fan kräkas.
Go'natt, orkar inte leta upp någon passande bild... :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0